GARANTIE EN KLACHTEN

Heb je een klacht over of een probleem met een aankoop? Dan helpen we je graag! Vriendschap en service staan bij ons voorop.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Ben je niet tevreden over onze service of heb een klacht over een artikel? Wij horen het dan graag van je. Je kunt dan een e-mail sturen naar klantenservice@jeanscentre.nl of bellen naar +085 001 30 14. Wij nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling en je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heb ik garantie op mijn aankoop bij jeans centre?

Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. De wettelijke garantie wil zeggen dat jouw product datgene moet doen wat je in alle redelijkheid van het product mag verwachten. Daarnaast heb je alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

- Beschadiging door opzet of nalatigheid;
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- Normale slijtage en/of
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Hoe maak ik aanspraak op de garantie?

Je kunt naar 1 van onze 100 winkels gaan samen met je bon, dan kan de medewerker het probleem direct bekijken. Het is ook mogelijk om je artikel naar Jeans Centre terug te sturen. Je kunt je pakket afgeven bij een DHL punt. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Klik hier voor een DHL punt bij jou in de buurt.

Social network icon
Social network icon
Social network icon
Social network icon
jc nieuwsbrief